Obchodní podmínky
Obecná ustanovení
1.1. Působnost obchodních podmínek. Tyto obchodní podmínky upravují uzavírání smluv mezi námi jako obchodníkem a vámi jako zákazníkem prostřednictvím internetového obchodu a našich prodejních kanálů a naše a vaše práva a povinnosti ze smluv vyplývající. Součástí obchodních podmínek jsou i povinně poskytované informace. Informace o zpracování osobních údajů naleznete v samostatném dokumentu na našem webu. Obchodní podmínky nabývají účinnosti dne 1. 3. 2022.
1.2. Používané pojmy. V našich obchodních podmínkách používáme následující zkratky:
1.2.1. My, čímž se rozumí obchodník, tedy podnikatel Kristýna Trnková, se sídlem Amortova 2008, 26601 Beroun, IČO 14210835, zapsaný v živnostenském rejstříku, neplátce DPH.
1.2.2. Vy, čímž se rozumí zákazník, tedy druhá smluvní strana odlišná od nás, kterým může být jeden z následujících subjektů:
1.2.2.1. Spotřebitel, kterým je člověk nejednající v rámci své podnikatelské činnosti nebo v rámci samostatného výkonu svého povolání,
1.2.2.2. Podnikatel, kterým je člověk nebo právnická osoba jednající v rámci své podnikatelské činnosti nebo v rámci samostatného výkonu svého povolání.
1.2.3. Internetový obchod, tedy naše webové rozhraní nacházející se na webové adrese https://www.budsamasobekoucem.cz, ve kterém si můžete prohlédnout naši nabídku a objednat zboží a služby z našeho sortimentu.
1.2.4. Prodejní kanály. Naše služby můžeme nabízet také prostřednictvím jiných kanálů, například on-line prostřednictvím sociálních sítí nebo i jiným způsobem vč. off-line kanálů. Pokud není výslovně uvedeno jinak, platí i pro další kanály a přes ně nabízené služby všechna ujednání těchto obchodních podmínek.
1.2.5. E-mail, tedy elektronická pošta, kterou je možné nás kontaktovat na e-mailové adrese samasobekoucem@gmail.com.
1.2.6. Telefon, pomocí kterého je možné nás kontaktovat na telefonním čísle +420 602 645 821.
1.2.7. Smlouvy, kterými se rozumí smlouvy o poskytování služeb a smlouvy o poskytování digitálního obsahu.
1.2.8. Služby, tedy plnění z naší strany odpovídající katalogu služeb uvedenému v internetovém obchodě či na prodejních kanálech, nebo popsané ve smlouvě.
1.2.9. Zboží, tedy digitální obsah z naší nabídky uvedené v internetovém obchodě či na prodejních kanálech, nebo popsaný ve smlouvě.
1.3. Vztah obchodních podmínek ke smlouvě. Obchodní podmínky jsou nedílnou součástí všech smluv. Odchylná ujednání ve smlouvě mají přednost před zněním obchodních podmínek.
1.4. Vztah smlouvy a obchodních podmínek k právním předpisům. Práva a povinnosti neupravená obchodními podmínkami nebo smlouvou se řídí právními předpisy České republiky, zejména zákonem č. 89/2012 Sb., občanským zákoníkem a zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, v souladu s právními předpisy Evropské unie, zejména směrnicí 2011/83/EU, o právech spotřebitelů a směrnicí 2000/31/ES, o elektronickém obchodu. V případě rozporu obchodních podmínek nebo smlouvy s právním předpisem, nejedná-li se o záležitost, kterou lze ujednáním upravit odchylně, má přednost právní předpis.
1.5. Oddělitelnost ustanovení obchodních podmínek a smluvních ujednání. Pokud se některé z ustanovení obchodních podmínek nebo smluvních ujednání stane neplatným, neúčinným nebo se k němu nebude přihlížet, není tím dotčena platnost a účinnost ostatních ustanovení obchodních podmínek a smluvních ujednání.
1.6. Vztahy s mezinárodním prvkem. Právní poměry mezi námi a vámi se v případě přítomnosti mezinárodního prvku řídí českým právem a k řešení případných sporů jsou příslušné české soudy. Úmluva OSN o smlouvách o mezinárodní koupi zboží (Vídeňská úmluva) se nepoužije.
1.7. Způsoby řešení stížností. Případné stížnosti a spory mezi vámi a námi je možné řešit
1.7.1. mimosoudně v řízení vedeném Českou obchodní inspekcí (www.coi.cz),
1.7.2. emailem na naší e-mailové adrese,
1.7.3. telefonicky na našem telefonním čísle.
1.8. Dozorové orgány. Nad naší činností provádí kontrolu a dozor státní orgány České republiky, na které je možné se v souladu právními předpisy, které upravují jejich působnost a pravomoci, obracet se svými podněty. Orgány státního dozoru jsou zejména:
1.8.1. Česká obchodní inspekce,
1.8.2. živnostenské úřady,
1.8.3. Úřad pro ochranu osobních údajů.
Objednávání a uzavírání smluv
2.1. Objednávání z nabídky internetového obchodu. Zboží a služby v našem internetovém obchodě je možné objednat si tak, že vaši objednávku zboží nebo služeb popsaných v našem internetovém obchodě odešlete prostřednictvím internetového obchodu nebo e-mailu. Tato objednávka je považována za závaznou nabídku, přičemž finální obsah smlouvy může být v případě potřeby dojednán v navazující komunikaci a smlouva vznikne až potvrzením z naší strany.
2.2. Objednání prostřednictvím internetu. Objednání prostřednictvím internetového obchodu provedete vybráním nabízeného zboží a služeb, vyplněním požadovaných údajů a vybráním variant, pokud jsou nabízeny, a odesláním vaší objednávky pomocí tlačítka "Objednat s povinností platby", čímž dojde k odeslání objednávky. Před odesláním objednávky vám bude umožněno zkontrolovat a případně i změnit zadané údaje.
2.3. Objednání prostřednictvím e-mailu. Objednání z nabídky internetového obchodu prostřednictvím e-mailu provedete zasláním e-mailové zprávy na e-mailovou adresu samasobekoucem@gmail.com, jejímž obsahem musí být:
2.3.1. vybrané zboží v požadovaném množství, jakosti a provedení,
2.3.2. vybrané služby a jejich varianty,
2.3.3. vaše identifikační údaje:
2.3.3.1. jméno a příjmení a případný název právnické osoby,
2.3.3.2. bydliště nebo sídlo,
2.3.3.3. adresa pro dodání,
2.3.3.4. telefonní číslo,
2.3.3.5. IČO, pokud nejste spotřebitelem,
2.3.3.6. DIČ, pokud jste plátcem DPH.
2.4. Potvrzení přijetí objednávky. Úspěšné přijetí vaší objednávky a uzavření smlouvy vám potvrdíme na vaši e-mailovou adresu zasláním e-mailové zprávy, jejíž součástí bude:
2.4.1. potvrzení o uzavření smlouvy a jejím obsahu,
2.4.2. naše obchodní podmínky, jejichž obsahem jsou i povinně poskytované informace.
V případě neúplnosti nebo nesprávnosti objednávky vás vyzveme k jejímu doplnění nebo vás upozorníme na nemožnost uzavření smlouvy.
2.5. Objednání služby nabízených mimo internetový obchod. Objednat lze také službu, která není specifikována v internetovém obchodě, ale je prezentována prostřednictvím prodejních kanálů. V případě zájmu o takovouto službu je nutné zaslat poptávku na námi určený kontakt, kterým může být naše e-mailová adresa, telefonní číslo, kontakt na sociálních sítích, případně i jiný komunikační kanál umožňující vzájemnou komunikaci. V rámci objednávky je nutné specifikovat objednávanou službu. V reakci na tuto objednávku vám potvrdíme její přijetí, čímž dojde k uzavření smlouvy. V případě, že vaši nabídku nepřijmeme, můžeme vám zaslat naši protinabídku na poskytnutí služeb za odlišných podmínek; v takovém případě je smlouva o poskytnutí služby uzavřena momentem, kdy tuto protinabídku přijmete. Přijetí nabídky s odchylkou není možné a přijetí s odchylkou bude považováno za novou nabídku z vaší strany.
2.6. Upřesnění objednávky. V případě potřeby lze provést specifikaci objednávky, a to na základě dohody prostřednictvím e-mailu nebo prodejních kanálů. Vzájemně odsouhlasená specifikace objednávky je považována za dodatek ke smlouvě v rozsahu sjednaných změn.
2.7. Jazyk a uchovávání smlouvy. Smlouvy se uzavírají v českém jazyce. Uzavřené smlouvy ukládáme a na základě žádosti vám k vaší smlouvě umožníme přístup.
Uzavřené smlouvy a jejich obsah
3.1. Změna a zrušení smlouvy. Uzavřené smlouvy není možné jednostranně měnit či rušit; činit tak lze pouze na základě vzájemné dohody, případně pokud tak stanoví právní předpis nebo obchodní podmínky.
3.2. Obsah smlouvy o poskytnutí služby. Na základě uzavřené smlouvy o poskytnutí služby jsme povinni dodat vám ujednaným způsobem poskytnout ujednanou službu a vy jste povinni nám dodání umožnit a zaplatit nám celkovou cenu, která je tvořena cenou objednaných služby a případných dalších poplatků za dodatečné služby.
3.3. Obsah smlouvy o poskytování digitálního obsahu. Na základě uzavřené smlouvy o poskytování digitálního obsahu jsme povinni zpřístupnit vám k užívání pro vaši vlastní potřebu ujednaným způsobem a po ujednanou dobu (pokud není ujednána jiná doba, tak po dobu jednoho roku) objednané digitální zboží (digitální obsah) na nehmotném nosiči a poskytnout případné ujednané služby a vy jste povinni nám dodání umožnit a zaplatit nám celkovou cenu, která je tvořena cenou objednaného zboží, cenou platby, cenou dodání zboží a cenou případných dalších objednaných služeb.
3.4. Poskytování služeb. Abychom mohli službu poskytnout, můžeme od vás potřebovat dodatečné informace nebo jinou součinnost. Dokud nám informace nepředáte v potřebném podobě a kvalitě nebo neposkytnete požadovanou součinnost, neběží doba pro poskytnutí služby, na které jsme se domluvili. Pokud v průběhu poskytování služby zjistíme, že předané informace nevyhovují či nejsou v potřebné kvalitě, můžeme vás požádat o jejich doplnění, případně váš požádat o dalších součinnost; po dobu čekání na jejich poskytnutí neběží doba pro poskytnutí služby. Pokud jste spotřebitelem, souhlasíte se zahájením poskytování služeb a poskytováním digitálního obsahu před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy, což má za následek zánik práva na odstoupení od smlouvy.
3.5. Vyloučení naší odpovědnosti. Jakákoli doporučení nebo postupy, které mohou být součástí poskytovaných služeb, vycházejí výhradně z našich znalostí a zkušeností a jejich součástí není garance žádoucích účinků a výsledků používání služeb nebo jejích výstupů. Naše služby nepředstavují a nenahrazují zdravotní služby a zdravotní péči podle příslušných právních předpisů ani k zaškolení používání cvičebních pomůcek a jiných zařízení. Za újmu vzniklou v souvislosti s využíváním výsledků našich služeb neodpovídáme, a to zejména pokud nám poskytnete nesprávné nebo neúplné informace, čerpáte službu, ačkoli to neodpovídá vašemu zdravotnímu stavu nebo fyzické kondici, nedodržíte naše pokyny, nedodržujete vhodný pitný nebo nutriční režim, nebo pokud nevyhledáte lékaře, psychologa či jiného specialistu, pokud vám to doporučíme nebo je to vhodné s ohledem na váš zdravotní či psychický stav nebo jiné okolnosti.
3.6. Rezervace termínů. Pokud je v rámci služby nutné provést rezervaci termínu poskytnutí služby nebo její části a termín není určen v nabídce uvedené v internetovém obchodě nebo na prodejním kanále, je třeba provést rezervaci termínu nejpozději do 1 roku od uzavření smlouvy nebo jiné doby uvedené v našem internetovém obchodě nebo prodejním kanále. Uplynutím této doby smlouva zaniká bez nároku na vrácení uhrazené ceny. Rezervaci termínu je možné provést způsoby uvedenými v internetovém obchodě nebo na prodejním kanále. Rezervace termínu je považována za dodatek ke smlouvě o poskytnutí služby ohledně času poskytnutí služby. Poskytování služby, která má být poskytována v určitém termínu, probíhá již od okamžiku uzavřením smlouvy, případně od okamžiku rezervace termínu, pokud je termín rezervován později, s čímž vyjadřujete svůj souhlas. Změna rezervovaného termínu je možná pouze s naším předchozím souhlasem.
3.7. Služby tréninků a jiné služby poskytované osobně. Pokud si u nás objednáte službu spočívající ve vaší osobní účasti na individuálním nebo skupinovém fitness tréninku, osobní konzultaci nebo jinou obdobnou službu poskytovanou osobně a nikoli na dálku, jste povinni při jejím poskytování dodržovat návštěvní řády sportovišť nebo jiná pravidla míst, ve kterých mají být služby poskytovány. Před objednáním služby a jejím čerpáním jste povinni ujistit se, že váš zdravotní stav a fyzická kondice umožňují čerpání těchto služeb.
3.8. Ochrana duševního vlastnictví. Pokud vám na základě smlouvy dodáváme zboží nebo služby, které jsou chráněny právy duševního vlastnictví (zejména autorská díla, ochranné známky, průmyslové vzory, patenty a užitné vzory), není součástí smlouvy licence opravňující vykonávat práva duševního vlastnictví. Zboží a služby chráněné autorským právem nesmíte jako fyzická osoba užívat jinak než pro osobní potřebu a jako právnická jinak než pro svou vlastní vnitřní potřebu, zejména nejste oprávněni zboží a služby rozmnožovat, dále prodávat, pronajímat nebo jinak zpřístupňovat třetím osobám.
3.9. Slevy a reklamní akce. Pro slevové či jiné marketingové akce platí, že pokud není stanoveno jinak, nelze jednotlivé poskytované slevy a jiné výhody kombinovat.
3.10. Dárky a bonusy. Pokud vám byly v rámci smlouvy poskytnuty dárky či jiné bonusy, dochází k tomu na základě darovací smlouvy, proto za jejich vady neodpovídáme. Existence darovací smlouvy je závislá na existenci smlouvy hlavní a darovací smlouva je uzavírána s rozvazovací podmínkou zrušení darovací smlouvy v případě zániku smlouvy hlavní.
3.11. Slevové kupony a dárkové poukazy. Slevové kupony a dárkové poukazy je možné uplatnit za ujednaných podmínek nebo za podmínek uvedených na kuponu nebo poukazu. Pokud není ujednáno jinak, lze je uplatnit pouze u nás a doba platnosti je omezena u slevových kuponů do odvolání nebo ukončení slevové akce, u dárkových poukazů na dobu jednoho roku od jejich vystavení.
Platební podmínky a dodací podmínky
4.1. Způsoby platby. Celkovou cenu je možné uhradit způsoby, které naleznete na odpovídající stránce v našem internetovém obchodě, je uvedena na prodejním kanále nebo vám ji sdělíme jiným způsobem.
4.2. Doba pro zaplacení. Celkovou cenu jste povinni uhradit buď před dodáním zboží a služeb, při převzetí zboží nebo poskytnutí služby, nebo později, a to podle ujednaného způsobu platby. Pokud má být celková cena uhrazena před dodáním zboží nebo poskytnutím služby, jste povinni ji uhradit do 10 dnů od uzavření smlouvy. Pokud je celková cena hrazena prostřednictvím poskytovatele platebních služeb, je celková cena uhrazena připsáním peněžité částky na náš účet u poskytovatele platebních služeb.
4.3. Elektronické zasílání daňových dokladů. Souhlasíte s tím, že fakturu (daňový doklad) vystavíme a zašleme vám v elektronické podobě na váš e-mail zadaný při objednávce.
4.4. Způsoby dodání. Způsoby dodání, které můžete využít, naleznete na odpovídající stránce v našem internetovém obchodě. Služby tréninků a jiné služby poskytované osobně jsou poskytovány v místech a časech sjednaných při objednávce služby. Vyhrazujeme si právo z důležitých provozních důvodů změnit termín nebo místo čerpání služby, o čemž vám budeme dopředu informovat.
4.5. Doba pro dodání zboží a poskytnutí služby. Ujednaná doba pro dodání zboží nebo poskytnutí služby běží od uzavření smlouvy, pokud není vyžadováno poskytnutí informací nebo součinnosti z vaší strany. Pokud má být celková cena uhrazena před dodáním zboží nebo poskytnutím služby, běží doba až od uhrazení celkové ceny.
4.6. Souhlas s dodáním a poskytnutím služby či digitálního obsahu. Zboží a služby vám v závislosti na ujednané době pro dodání může být dodány před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy, proto nemáte jako spotřebitel právo od takových smluv odstoupit ve lhůtě 14 dnů, s čímž vyjadřujete souhlas.
Právo na odstoupení od smlouvy
5.1. Obecně o odstoupení od smlouvy. Odstoupením od uzavřené smlouvy se smlouva od počátku ruší a strany jsou povinny vrátit si vše, co na základě zrušené smlouvy poskytly. Odstoupením od smlouvy se ruší i na ní závislá smlouva darovací. Právo odstoupit od smlouvy je možné využít za podmínek, které jsou stanoveny v obchodních podmínkách, nebo pokud tak stanoví právní předpisy.
5.2. Naše právo odstoupit od smlouvy. My máme právo odstoupit od uzavřené smlouvy kdykoli od dne uzavření smlouvy do okamžiku, kdy od nás převezmete zboží nebo vám poskytneme službu, a to z důvodů:
5.2.1. neposkytnutí informací nebo jiné součinnosti,
5.2.2. zneužití objednávkového systému našeho internetového obchodu nebo prodejního kanálu,
5.2.3. uvedení chybných údajů při objednávání,
5.2.4. objednání za cenu výrazně nižší než cenu obvyklou, pokud byla naše nabídka na tuto cenu učiněna v důsledku omylu či chyby našeho internetového obchodu nebo prodejního kanálu,
5.2.5. dalších hodných zvláštního zřetele.
5.3. Zákonné právo spotřebitele odstoupit od smlouvy. Pokud jste spotřebitelem, máte právo odstoupit od uzavřené smlouvy ve lhůtě 14 dnů ode dne uzavření smlouvy, pokud jde o smlouvu o poskytování služeb nebo jinou smlouvu.
5.4. Nemožnost odstoupení od smlouvy. Právo odstoupit od smlouvy nemáte u smluv:
5.4.1. o dodání digitálního obsahu, který není dodán na hmotném nosiči, poté, co bylo započato s plněním,
5.4.2. o poskytování služeb, jestliže byly v plném rozsahu poskytnuty,
5.4.3. dalších, pokud tak stanoví právní předpis.
5.5. Způsob odstoupení od smlouvy. Pokud vám vzniklo právo na odstoupení od smlouvy a chcete od smlouvy odstoupit, můžete tak učinit formou jednostranného právního jednání, které nám doručíte, nejlépe pak
5.5.1. vyplněním vzorového formuláře pro odstoupení od smlouvy, který je přílohou obchodních podmínek a jeho odesláním e-mailem na e-mailovou adresu samasobekoucem@gmail.com;
5.5.2. telefonicky na našem telefonním čísle.
5.6. Zachování lhůty. Pokud jste spotřebitelem, pro dodržení lhůty pro odstoupení od smlouvy postačí, pokud nám odstoupení odešlete v poslední den lhůty určené pro odstoupení od smlouvy.
5.7. Vrácení po odstoupení od smlouvy. Odstoupíte-li od smlouvy, jste povinni nám vše, co jste od nás v rámci poskytnutých služeb obdrželi na vaše vlastní náklady vrátit nejlépe současně s odstoupením od smlouvy, nejpozději do 14 dnů od doručení odstoupení. Zároveň jste povinni vrátit nám i veškeré dárky a bonusy, které jste obdrželi na základě zrušené smlouvy.
5.8. Vrácení peněz po odstoupení od smlouvy. Pokud jako spotřebitel odstoupíte od smlouvy, zaplacené peněžní prostředky vám vrátíme do 14 dnů od doručení odstoupení od smlouvy, ne však dříve, než nám vrátíte obdržené nebo prokážete, že nám bylo obdržené odesláno. Zaplacené náklady na dodání vám vrátíme pouze ve výši odpovídající nejlevnějšímu srovnatelnému způsobu dodání, který nabízíme. Pokud dojde ke snížení hodnoty vraceného v důsledku nakládání s ním jinak, než jak je nutné k obeznámení se s jeho povahou, vlastnostmi a funkčností, bude vracená částka ponížena o částku, o kterou se hodnota snížila. Peněžní prostředky vám vrátíme stejným způsobem, jakým jsme je od vás přijali, případně jiným způsobem, na kterém se dohodneme, pokud vám tím nevzniknou další náklady.
5.9. Povinnosti po odstoupení od smlouvy o poskytování digitálního obsahu. Odstoupíte-li od smlouvy o poskytování digitálního obsahu, máte povinnost zdržet se užívání digitálního obsahu, včetně jeho poskytování třetí osobě a my vám můžeme zabránit v dalším užívání digitálního obsahu, a to zejména tím, že vám digitální obsah nebo uživatelský účet znepřístupníme. Pokud vám byl v souvislosti s poskytováním digitálního obsahu odevzdán hmotný nosič, vydáte nám jej na naši žádost bez zbytečného odkladu.
Reklamace vad zboží a služeb
Vady zboží (digitálního obsahu)
6.1. Naše odpovědnost za vady digitálního obsahu. Odpovídáme za to, že digitální obsah je po dobu trvání závazku k jeho poskytování bez vad. Nemá-li být digitální obsah poskytován po určitou dobu, ale spočívá-li plnění pouze v jednorázovém úkonu nebo jejich sledu, odpovídáme vám za to, že digitálního obsah je bez vad k okamžiku jeho zpřístupnění. Zejména odpovídáme za to, že digitální obsah
6.1.1. odpovídá ujednanému popisu a rozsahu, jakož i jakosti, funkčnosti, kompatibilitě, interoperabilitě a jiným ujednaným vlastnostem,
6.1.2. je vhodný k účelu, pro který jej požadujete a s nímž jsme souhlasili, a že
6.1.3. je poskytován s ujednaným příslušenstvím a pokyny k použití, včetně návodu k instalaci, a s uživatelskou podporou.
Dále vám odpovídáme za to, že vedle ujednaných vlastností splňuje digitální obsah následující požadavky; to neplatí, pokud jsme vás před uzavřením smlouvy upozornili, že některé vlastnosti digitálního obsahu se liší a vy jste s tím souhlasili:
6.1.4. je poskytován s ujednaným příslušenstvím a pokyny k použití, včetně návodu k instalaci, a s uživatelskou podporou.
6.1.5. je vhodný k účelu, k němuž se digitální obsah tohoto druhu obvykle používá, i s ohledem na práva třetích osob, právní předpisy, technické normy nebo kodexy chování daného odvětví, není-li technických norem,
6.1.6. rozsahem, jakostí a dalšími vlastnostmi, včetně funkčnosti, kompatibility, přístupnosti, kontinuity a bezpečnosti, odpovídá obvyklým vlastnostem digitálního obsahu téhož druhu, které můžete rozumně očekávat, i s ohledem na veřejná prohlášení učiněná námi nebo jinou osobou v témže smluvním řetězci, zejména reklamou nebo označením; veřejným prohlášením nejsme vázáni, pokud jsme si jej nebyli vědomi nebo bylo v době uzavření smlouvy upraveno alespoň srovnatelným způsobem, jakým bylo učiněno, anebo na rozhodnutí o uzavření smlouvy nemohlo mít vliv,
je dodáno s příslušenstvím a pokyny k použití, které můžete rozumně očekávat, a
1.1.1. odpovídá zkušební verzi nebo náhledu, které jsme vám zpřístupnili před uzavřením smlouvy.
6.2. Omezení odpovědnosti za vady digitálního obsahu. Neodpovídáme vám za vady, které
6.2.1. vznikly v důsledku neprovedení nezbytné aktualizace,
6.2.2. způsobilo vaše nevyhovující technické nebo programové vybavení nebo síťové připojení pro přístup či užívání digitálního obsahu nezbytné pro řádné fungování digitálního obsahu.
6.3. Doba pro uplatnění práva. Digitální obsah jste povinni si co nejdříve prohlédnout a přesvědčit se o jeho vlastnostech a rozsahu. Vaše právo z odpovědnosti za vady digitálního obsahu jste povinni u nás uplatnit bez zbytečného odkladu, co nejdříve poté, co budete moci vady zjistit, a to v době trvání našeho závazku k poskytování digitálního obsahu a jde-li o jednorázové plnění, může vytknout vadu, která se na digitálním obsahu projeví v době dvou let od zpřístupnění. .
6.4. Právo na odstranění vady. Má-li digitální obsah vadu, máte právo na bezplatné odstranění vady. ledaže by bylo odstranění vady nemožné nebo nepřiměřeně nákladné.
6.5.
6.6. Právo na přiměřenou slevu a odstoupení od smlouvy. Pokud vadu odmítneme odstranit nebo ji neodstraníme, nebo se vada projeví i po odstranění, nebo je vada podstatným porušením smlouvy, nebo je z našeho prohlášení nebo z okolností zjevné, že vada nebude odstraněna v přiměřené době nebo bez značných obtíží pro vás, můžete požadovat přiměřenou slevu nebo odstoupit od smlouvy. Právo na odstoupení od smlouvy nemáte, pokud je vada nevýznamná. Pokud odstoupíte od smlouvy, použije se odst. 5.9 těchto obchodních podmínek.
6.7. Vrácení peněžitých částek. Peněžité částky, které vám máme z důvodu vadného plnění vydat, vám vrátíme na vlastní náklady bez zbytečného odkladu, nejpozději však do čtrnácti dnů ode dne, kdy jste uplatnili příslušné právo z vadného plnění. Použijeme přitom stejný způsob, jakým jste nám uhradili celkovou cenu, ledaže výslovně svolíte k jinému způsobu a nevzniknou vám tím žádné náklady.
Vady služeb
6.8. Naše odpovědnost za vady služeb. Odpovídáme za to, že vám služby poskytneme bez vad. Zejména odpovídáme za to, že služba
6.8.1. odpovídá popisu, který jsme si ujednali a má vlastnosti, které jste mohli s ohledem na povahu služby a na základě prováděné reklamy očekávat,
6.8.2. se hodí k účelu, který pro tuto službu uvádíme nebo ke kterému je služba tohoto druhu obvykle poskytována,
6.8.3. vyhovuje požadavkům právních předpisů.
6.9. Doba pro uplatnění práva. S výsledkem poskytnutí služeb jste povinni si co nejdříve prohlédnout a přesvědčit se o jeho vlastnostech a množství. Vaše právo z odpovědnosti za vady jste povinni u nás uplatnit bez zbytečného odkladu, co nejdříve poté, co budete moci vady zjistit, nejpozději však do 6 měsíců od dodání. V opačném případě vaše právo z odpovědnosti za vady zaniká a nebude vám přiznáno, to však neplatí, pokud půjde o vadu, která je důsledkem skutečnosti, o které jsme v době dodání museli vědět. Doba pro uplatnění práva se prodlužuje o dobu trvání případných předchozích uznaných reklamací.
6.10. Vaše práva z vadného plnění. V případě vady máte právo:
6.10.1. bude-li vada neodstranitelná a nebude-li možné kvůli ní službu řádně užívat, od smlouvy odstoupit, nebo
6.10.2. bude-li vada odstranitelná, na odstranění vady nebo doplnění toho, co chybí,
6.10.3. na přiměřenou slevu z ceny.
Reklamace
6.11. Způsob reklamace. V případě, že chcete uplatnit své právo z odpovědnosti za vady, můžete tak učinit:
6.11.1. zasláním e-mailu na adresu samasobekoucem@gmail.com,
6.11.2. telefonicky na našem telefonním čísle.
6.12. Náležitosti reklamace. Při reklamaci je třeba:
6.12.1. doložit, že digitální obsah či služby byly zakoupeny u nás,
6.12.2. sdělit, jakou vadu reklamujete a jakým způsobem žádáte, aby byla reklamace vyřízena. Požadovaný způsob vyřízení reklamace není možné následně bez našeho souhlasu měnit.
6.13. Vyřízení reklamace. Pokud jste spotřebitelem, bude reklamace vyřízena v přiměřené době, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, jinak máte právo od smlouvy odstoupit nebo požadovat přiměřenou slevu z ceny. V ostatních případech bude vaše reklamace vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 45 dnů.
6.14. Náhrada nákladů reklamace. V případě, že bude vaše reklamace uznána, máte právo na náhradu nutných nákladů, které byly při uplatnění práva z odpovědnosti za vady účelně vynaloženy.
6.15. Potvrzení o reklamaci. Pokud jste spotřebitelem, při uplatnění práva z odpovědnosti za vady vám vydáme písemné potvrzení o tom, kdy jste právo uplatnili, co je obsahem reklamace a jaký způsob vyřízení reklamace požadujete, dále potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy a době jejího trvání, případně písemné odůvodnění zamítnutí reklamace.
Přílohy
Oznámení o odstoupení od smlouvy
Adresát:
Kristýna Trnková,
se sídlem Amortova 2008, 26601 Beroun,
IČO 14210835
Oznamuji/oznamujeme (*), že tímto odstupuji/odstupujeme (*) od smlouvy o nákupu tohoto zboží nebo poskytnutí těchto služeb:
Číslo objednávky (nepovinné, pro rychlejší vyřízení požadavku):
Datum objednání (*)/datum obdržení (*):
Jméno a příjmení spotřebitele/spotřebitelů:
Adresa spotřebitele/spotřebitelů:
Podpis spotřebitele/spotřebitelů (pouze pokud je tento formulář zasílán v listinné podobě):
Datum:
(*) Nehodící se škrtněte.